8 кроків для створення рекламної кампанії.

Згадуючи свій довід роботи з клієнтами, хочу сказати, що, нажаль, рідко хто з підприємців розробляє маркетингову / рекламну стратегію. Переважно після відкриття власного бізнесу/торгової точки власники витрачають чимало грошей на рекламу, очікуючи гарного результату і нових клієнтів / покупців.

І часто реклама не приносить результату, оскільки вибір носіїв та рекламних каналів відбувається «методом тику» або серед тих пропозицій, які були рекомендовані рекламними агентствами (які пропонують те, що вигідно їм).

Тому я хочу коротко розказати, як за вісім кроків можна створити план комунікацій, який дозволить ефективно використати рекламний бюджет та отримати гарний результат.

  1. Визначення проблеми
  2. Постановка цілей і задач
  3. Визначення цільової аудиторії, її портрет
  4. Вибір рекламних каналів
  5. Створення рекламного повідомлення, дизайн
  6. Тестування повідомлення
  7. План активності, графік виходу реклами, медіаплан
  8. Оцінка ефективності рекламної кампанії

Ця підказка буде корисною для тих, хто планує рекламну кампанію, а також для тих, хто хоче перевірити, чи правильно обрано рекламні канали для вже діючої. Прості кроки на перший погляд, але насправді це зробити нелегко. Тому із задоволенням допоможемо у розробці рекламної кампанії, опрацьовуючи ці питання.

Людмила Лукіян, маркетолог

 

Теги до статті : Людмила Лукіян, рекламна кампанія, реклама, маркетинг