чи існує безкоштовна реклама?

Цінова політика.

Чи можна при мінімальному бюджеті отримати максимальний результат?

Реклама, як не дивно, може бути навіть безкоштовною. Наприклад, оголошення в певні рубрики в газету. Також одним з методів реклами  є коментарі експертів та інтерв’ю на гостру тему. Можна співпрацювати з газетами, радіостанціями чи ТВ каналами. Участь у різноманітних проектах також привертатиме увагу до вашої компанії. Це дуже збільшує рівень довіри до вас, як до спеціаліста та підвищує рейтинг серед потенційних клієнтів.

А сучасні можливості соцмереж, інтернету та ЗМІ дозволять розповісти про вашу експертність максимальному числу людей, яким цікава ваша тематика, ваш товар чи послуга. Головне - вміти подати себе правильно та показати, що ви можете бути експертом і давати корисні поради.

 

 

Теги до статті : Людмила Лукіян, маркетолог, безкоштовна реклама