Чому важливо правильно обирати розміщення реклами?

Чому важливо правильно обирати розміщення реклами?

Сьогодні без реклами практично неможливо вести бізнес, оскільки ринок перенасичений товарами та послугами. І споживачу стає дедалі важче знайти необхідне та зробити правильний вибір.

Така сама ситуація і з рекламним ринком. З кожним роком стає все більше каналів комунікації (тих носіїв, в які пропонують розміщати вашу рекламу). Залишається лише підраховувати бюджет та оплачувати рахунки. Але ми помітили, що криза навчила підприємців економити та аналізувати перед тим, як замовляти розміщення реклами. Цими питаннями повинен займатись маркетолог, але не всі мають в штаті такого спеціаліста. Тому деякі бізнесмени орієнтуються на конкурентів (спостерігають за основними конкурентами та повторюють їх вибір), або обирають дешевшу пропозицію (зі значно меншою ефективністю), або продовжують тривалий час використовувати ті ж самі ЗМІ (які колись були ефективні, але з часом ситуація могла змінитись). А фахівці радять використовувати не менше 10 каналів комунікації. От і постають питання: Які носії обрати?  Скільки за все доведеться заплатити? Чи реклама буде ефективною?

Це складні запитання і для маркетологів, адже поведінка споживачів навіть після проведення рекламної кампанії часом може бути непередбачуваною. А пересічному підприємцю легко можна заплутатись у пропозиціях розміщення реклами, що надходять з геометричною прогресією (варто лише «засвітитись» у ЗМІ). Тому, особливо для новачків в бізнесі, потрібна допомога, щоби з оптимальним використанням ресурсів отримати максимальний результат. І наша команда готова вам допомогти та надати консультацію, від створення ідеї до впровадження комплексної рекламної кампанії.

Теги до статті : Людмила Лукіян, реклама, вибір рекламних носіїв