нам потрібно "на вчора" !

Бувають такі клієнти, яким реклама, рекламна продукція потрібна «на вчора». Причини можуть бути різні: забули, не знали про терміни, отримали вказівку тільки що… Але переважно замовники не зважають на те, що для виробництва друкованої чи іншої продукції потрібен час та ресурси. І очікувати «дива» від виконавця не завжди можливо.

Кожне виробництво складається з різних процесів. І рекламна продукція – не виняток. При замовленні, наприклад, візиток чи флаєрів тисячними тиражами, переважно доводиться чекати близько тижня. Чому?  Привідкриємо вам завісу «поліграфічної кухні»: тому що такий тип продукції передбачає друк одночасно кількох замовлень. Тобто, на виробництві повинні чекати і збирати на один великий лист кілька замовників і при повному обсязі заповнення площі друкувати весь тираж. Саме від цього і є назва – збірний тираж. Також є черги на друк, особливо в «гарячу пору»: період проведення акцій, політичних перегонів тощо. Після друку поліграфія повинна гарно просохнути і тоді порізатись, повкладатись для упакування. І кожен процес важливий і необхідно дотримуватись всіх вимог і термінів, щоб поліграфічна продукція була надрукована якісно. А ще є розробка дизайну, яка займає час, підготовка до друку, верстка тиражу.

При замовленні реклами на радіо можна розраховувати на швидке розміщення в ефірі, але потрібно мати готовий аудіоролик. Для його створення необхідно спочатку визначитись з сценарієм, який потім передати в студію звукозапису і лише тоді можна отримати готовий матеріал. 

Як бачите, для того, щоб ваша реклама була гарною, якісною і дала необхідний результат, працюють багато людей. Тому ми радимо вам перед тим, як замовляти рекламу, дізнатись терміни і нюанси виконання робіт. Краще не поспішаючи зробити все на відмінно, ніж поспіхом упустити важливий момент або зробити помилку.

Теги до статті : Людмила Лукіячн, термінова реклама