Реклама:

Що, зазвичай, ми маємо на увазі під словом реклама? Не хочу завантажувати термінами, тому напишу коротко про основне:

Термін «Реклама» походить від латинського слова «reklamare» - «голосно викрикувати» або «сповіщати» (в Стародавній Греції і Римі оголошення голосно викрикували чи зачитувалися на площах і в інших місцях скупчення народу). Пройшли століття, а звичай голосно викрикувати (роздавати листівки, проводити акції…) у людних місцях досі є, і він працює, і буде працювати надалі.

«Комунікація» походить від латинського слова «communicatiо» - єдність, передача, з'єднання, повідомлення, це процес обміну інформацією (фактамиідеями, поглядами,  емоціями тощо) між двома або більше особами. З розвитком інтернету комунікація між великою кількістю людей, які знаходяться у різних куточках світу, стала доступною для кожного.

Якою стає сучасна реклама? Для того, щоб виконувати свої певні функції, реклама повинна стати ближчою для людей (ЦА). Тепер недостатньо голосно викрикувати про свої переваги у місцях скупчення народу. У людей сформувався так званий «імунітет» і вони вже «не чують, і не бачать» ваших старань. Вони хочуть уваги, якої так не вистачає,  хочуть, щоб їхні бажання знали та задовольняли. Так, сучасні клієнти стали вибагливими. Вони відчувають, коли їм «впарюють» товар та нещиро посміхаються і говорять завченими фразами.  Саме зараз настає час «комунікативної  реклами». Це, можна сказати, симбіоз реклами, елементів прямих продаж та відвертих розмов  між двома сторонами (продавець-клієнт). Сюди ж можна включати ще багато пунктів, які допоможуть налагодити комунікації між учасниками процесу.

Чи не саме тому зараз виникає багато інформації корисного характеру для споживачів. Для того, щоби зацікавити потенційних клієнтів, знайти з ними контакт та зрозуміти потреби (на що саме варто звернути увагу, на які певні переваги чи технічні характеристики товару…) або навіть сформувати попит. Окрім звичайної реклами, деякі компанії охоче дають для споживачів багато «смаколиків» (корисна, унікальна інформація, бонуси, огляди, порівняння тощо)  З розвитком інтернету та популярності соціальних мереж люди стали доступними та охоче йдуть на контакт, діляться враженнями та очікуваннями. Варто навчитись використовувати цю інформацію та вести комунікацію у потрібному напрямку. Так, це значно складніше,  ніж просто кричати про свій товар у натовпі. Але криків навколо стало надто забагато……

Теги до статті : Людмила Лукіян, комунікативна реклама