Що працює на вас на відстані?

Намагаючись справити гарне враження на співрозмовника, партнера чи клієнтів ми підбираємо гарний, модний одяг, дбаємо про свій зовнішній вигляд та хочемо отримати пораду компетентної людини. До кожного випадку має бути відповідний вигляд.

А ось те, що представляє бізнес, часто працює без Вашої присутності. Тому справити враження про торгову марку можуть лише матеріали, які зараз тримають в руках партнери чи клієнти. Це упаковка, візитки, флаєра, буклети, каталоги, брендовані ручки та інша продукція. І від того, наскільки вона зможе передати і донести до людей Ваш «вигляд», залежить, яке враження буде сформовано про фірму і чи налагодиться між Вами співпраця.

Звичайно, не всі види діяльності потребують шикарної поліграфії та супер дизайну. Є такі, яким навпаки варто створити «дешевий» вигляд, щоб не відлякати свого клієнта пафосним виглядом. А є такі, які вимагають креативного підходу та якісного виконання. Тобто, одним фірмам достатньо чорним кольором на різографі зробити тираж оголошень, а іншим необхідно розробляти дорогі каталоги та прозорі візитки.

Тому візьміть в руки свої рекламні матеріали і подивіться на них іншим поглядом: що вони зможуть розказати про ваш бізнес незнайомим людям? Яке враження можна скласти, тримаючи в руках вашу рекламу?

Все відповідно? ВІтаємо!
Якщо ні, то не засмучуйтесь, а звертайтесь до нас, ми допоможемо!

 

Теги до статті : Людмила Лукіян, дизайн