Як уникнути "людський фактор" в рекламі?

Замовляючи рекламу або довіряючи роботі маркетолога чи задумуєтесь ви про таку річ, як людський фактор? Звичайно, що краще з ним не стикатись. А все ж, як він може вплинути на рекламу? Та дуже просто. Ми всі люди, маємо різні характери, різне ставлення до роботи, різні проблеми та різне самопочуття. В певний день, час, хвилину кожна людина може помилитись в силу обставин і від цього ніхто не застрахований. І тоді виникають різні неприємні «сюрпризи» – неправильна адреса на великому банері, не те посилання на сайт, неправильний варіант для друку чи забуте замовлення. У таких випадках виконавець вибачається перед замовником, пояснюючи це «людським фактором», адже у створенні вашої реклами задіяні кілька працівників, які виконують різні функції. Лише у деяких випадках ситуацію можна покращити, швидко виправивши помилку, (наприклад, змінивши інформацію в інтернеті, замінити ролик на радіо…) Якщо цю неприємність неможливо передбачити, то її, на щастя, можна попередити.
Отож, використовуйте мої поради при замовленні реклами, щоб не стикнутись з неприємним «людським фактором»:
• Чітко прописуйте текст, який має бути розміщений на рекламних матеріалах, особливо з використанням спец.термінів.
• Перевіряйте правильність написання важливих даних – адреса,телефон, код оператора, сайт.
• Якщо даєте посилання на свої ресурси, то перевірте клікабельність та правильність сторінки, яка відкривається.
• Якщо вам надали кілька варіантів дизайну на вибір, то краще ще раз переконатись, чи ви зрозуміли один одного. Переслати окремо обраний взірець.
• При замовленні широкоформатного друку (постерів, банерів) переконайтесь у якості наданих матеріалів – логотипу, картинки. Перепитайте дизайнера, чи підходить формат наданих матеріалів.
• Кілька разів перевірте розміри, чи все вірно. (таблички, банери).
• Коли отримаєте варіант дизайну або взірець продукції, то уважно передивіться його, дайте переглянути іншим людям, запитайте, чи все зрозуміло, правильно вказано.
• Зауважте, що колір при перегляді на різних пристроях і при самому друці виходить різний та залежить від налаштувань монітора, кольороподілу та фарби (смартфони, планшети, ПК, ноутбуки показують різні відтінки кольорів, так само як друк на різному матеріалі дасть інший результат)
• Уточнюйте матеріал, на якому буде виконано ваше замовлення (наприклад, тип паперу, його щільність тощо).
• При великих тиражах друкованої продукції чи пластикових карток можна зробити пробний взірець, щоб краще роздивитись готову продукцію.
• При замовленні бордів надрукуйте взірець і покажіть його на 2-3 секунди іншим людям. Саме кілька секунд є у постера, щоб людина побачила зображення і зрозуміла ваш посил.
• Прослухайте та передивіться аудіо-,відеоролики разом з колегами.
• Якщо вказуєте телефон, то переконайтесь, чи він працює, увімкнений та оплачена абонплата (бували і такі випадки, коли замовник висуває претензії, що реклама не працює, а вказаний телефон відключений або заблокований за несплату).
• Коли вказуєте про проведення акції, то переконайтесь, чи весь персонал ознайомлений та знає про їх умови, щоб надати клієнтам вичерпну інформацію.

Багато пунктів? Саме тому більшість виробників рекламної продукції, щоб зняти з себе відповідальність за помилки, просять від замовника підтвердження оригіналу макету у листі. Але вам від того стає легше? Так що, будьте уважні та перевіряйте всі дані перед замовленням.
А ви можете додати свій варіант, як уникнути «сюрпризів»?

#ЛюдмилаЛукіян

Теги до статті : реклама, помилки, погодження макету